Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Prośba o analizę logów

    Rob79,

  • #2
    Prośba o analizę logów

    Link
    Link
    Link
    Link
    Link
    Link

    Komentarz


    • #3
      Nie podpisales linkow i nie wiem w co klikam. Utrudnia to analize.
      Czy 80* to max do jakiej udalo Ci sie nagrzac auto.
      Oprocz niedzialajacego EGR nic zlego z tych logów nie wynika.
      Nie wiadomo tez czu grupa 000 jest wykonana w Basic Settings czy normalnie.

      Co do braku mocy... wykonaj logi dynamiczne.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Przepraszam, ze nie podpisałem ops: może faktycznie nie dogrzałem auta... Grupa 000 robiona była w BS. EGR nie działa bo jest odłączony, klapa gasząca tylko została.

        [ Dodano: Pon 12 Sie, 13 17:51 ]
        Grupa 000 (BS) Link
        Grupa 003 (BS) Link
        Grupa 004 (BS) Link
        Grupa 011 (BS) Link
        Grupy 004, 007, 013 (statyczne) Link
        Grypy 001, 003 (statyczne) Link

        Komentarz


        • #5
          Zrob dynamiczne... a zaraz po dynamicznych wykonaj 007 statyczną...
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Trochę mnie nie było bo czasu brakowało.... Auto dużo paliło więc pojechałem na diagnozę do serwisu, o tego Home - Diesel Serwis Przybyłowicz - diagnostyka silników diesel (podobno najlepszy w Rzeszowie). Panowie stwierdzili, że wszystko jest OK, jednak kazałem jeszcze sprawdzić wszystkie wtryski. Okazało się że leją i końcówki do wymiany. Zmienili końcówki, pojechałem się przewieźć, ale nie jestem do końca zadowolony, ma jakby muła. Zrobiłem logi:

            statyczne z 08-Meas. Blocks:

            (000,001,003) - Link
            (004,013) - Link

            statyczne z Basic Settings - 04:

            000: Link
            003: Link
            004: Link
            011: Link

            Dynamiczne:

            (000) - Link
            (001) - Link
            (004) - Link
            (011) - Link
            (003,008,011) - Link
            (003,010) - Link
            (003,011) - Link
            (008,011) - Link

            Proszę Was o ocenę i rady.

            Komentarz


            • #7
              poza brakiem pracy zaworu egr -zaslepiony? reszta moze byc.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • #8
                EGR nie pracuje bo jest odłączony. Pominięty jest zaworek n18, działa tylko klapa gasząca. Dodam, że EGR nie jest zaślepiony, tylko przewód podciśnienia odczepiony od niego. Czy może to być powód "zamulenia"? bo mam wrażenie, że auto jakby za wolno przyspiesza. Słychać, że obroty rosną, silnik coraz głośniej ryczy, a przyspieszenie nie wzrasta, jak by przyczepa była zapięta...

                Komentarz


                • #9
                  po logach tego nie widac-tak jezdzi ahf seryjne .
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    hmmm... czasem jak spod świateł ruszam to wciska mnie w fotel, że aż miło i dla tego zastanawiam się czemu nie jest tak cały czas.

                    Komentarz


                    • #11
                      Filtr paliwa dawno zmieniałes ?
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #12
                        Filtr paliwa zmieniany był razem z filtrem oleju i olejem w lutym br.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X